بررسی سایت های نیازمندی و آگهی رایگان
مشخصات و قیمت انواع گوشی های موبایل به همراه امکان خرید آنلاین زیر قیمت بازار

امیدوارم لحظات خوبی در این وب سایت داشته باشید .....

بررسی سایت های نیازمندی و آگهی رایگان
نویسنده : khashayars تاریخ : شنبه 21 ارديبهشت 1398

بررسی سایت های نیازمندی و آگهی رایگان

شاید چندین سال پیش برای راه اندازی یک کسب و کار داشتن یک مغازه و یا دفتر کار به تنهایی کافی بود و در یک شهر شاید یک شغل خاص کمتر از انگشتان یک دست یافت می شد. اما هر چه جلوتر رفتیم فروشگاه ها، مغازه ها و دفاتر بیشتری به وجود آمد. به عنوان مثال اگر چند سال قبل در یک شهر کوچک نیاز به یک فروشگاه محصولات کامپیوتری داشتیم باید به یک مجتمع تجاری که چندین فروشگاه کامپیوتری در آنجا بود می رفتیم اما اکنون در هر خیابان چندین فروشگاه کامپیوتری یافت می شود. به قول معروف "دست توی کار زیاد شده!".

امروزه برای اینکه بتوانید در کسب و کار خود موفق شوید چندین راه وجود دارد. خدمات بهتری ارائه دهید، خلاقیت و ایده ای جدید در شغل مورد نظر داشته باشید، تبلیغات مناسب انجام دهید و...

روش های گوناگونی برای انجام تبلیغات موثر وجود دارد. تبلیغات تلویزیونی، تبلیغات در رادیو، تبلیغات در روزنامه و مجلات، تبلیغات محیطی و بیلبورد و... از جمله روش های تبلیغاتی هستند که بسیار مورد استفاده قرار می گیرند. اما با توجه به پیشرفت تکنولوژی و ارتباطات شاید یکی از بهترین شیوه های تبلیغاتی، تبلیغات اینترنتی باشد.

تبلیغات اینترنتی به استفاده از اینترنت به عنوان یک کانال و وسیله ارتباطی برای ارسال تبلیغات در محیط اینترنت اشاره دارد. تبلیغات اینترنتی در حال حاضر یکی از بهترین روش های تبلیغاتی است، زیرا در سال های اخیر عموم مردم مدت زمان زیادی را در محیط اینترنت صرف می کنند و در این بین به دنبال نیازهای خود نیز می گردند و محصولات و خدمات مورد نیاز خود را در سایت های مختلف جستجو و مقایسه کرده و بهترین گزینه را انتخاب می کنند.

چند سالی است که سایت هایی برای انجام تبلیغات کسب و کارها به صورت رایگان با عناوینی چون سایت نیازمندیها و یا سایت آگهی رایگان فعالیت می کنند. صاحبان مشاغل با ورود به این سایت ها و درج آگهی رایگان در آنها به تبلیغات کسب و کار خود می پردازند و مشتریان با جستجو در این سایت ها و یا جستجو در موتورهای جستجو نظیر گوگل، آگهی ها را مشاهده کرده و خدمات و یا محصولات مورد نیاز خود را انتخاب می کنند.

معرفی سایت آگهی مکس

آگهی مکس یک سایت آگهی و نیازمندی عمومی است که به همراه اپلیکیشن برای خرید و فروش و تبلیغات رایگان و هدفمند ارائه شده است. در آگهی مکس به راحتی تبلیغات کنید، بخرید، بفروشید و لبخند بزنید.

تبلیغات کسب و کار، خرید و فروش اجناس نو و دست دوم، املاک، استخدام و کاریابی و ... به سادگی و به رایگان در آگهی مکس

 

امکانات سایت و اپلیکیشن آگهی مکس

خرید و فروش بی واسطه لوازم نو و دست دوم

ثبت آگهی و تبلیغات مشاغل

ثبت آگهی استخدام

امکان ارسال آگهی رایگان از سراسر کشور

امکان ثبت آگهی بدون نیاز به ثبت نام و ایمیل

امکان اشتراک گذاری آگهی در شبکه های اجتماعی

ثبت آگهی در صفحه اینستاگرام سایت

نمایش آگهی در سایت و برنامه

دسته بندی و موضوعات مناسب

پروفایل شخصی آگهی دهنده و نمایش سایر آگهی های هر شخص در سایت

تفکیک آگهی بر اساس استان ها

جستجوی پیشرفته

ثبت نظرات و سیستم امتیازدهی آگهی

امکان ثبت آگهی ویژه لینکدار

امکان کسب درآمد و همکاری در فروش



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.