مدل موهای مردانه محبوب در سال 2019
مشخصات و قیمت انواع گوشی های موبایل به همراه امکان خرید آنلاین زیر قیمت بازار

امیدوارم لحظات خوبی در این وب سایت داشته باشید .....

مدل موهای مردانه محبوب در سال 2019
نویسنده : khashayars تاریخ : شنبه 4 خرداد 1398

مدل موهای مردانه محبوب در سال 2019

می‌توانید به اندازه چند صد هزار تومان برای خرید لباس جدید هزینه کنید؛ اما ۴۵ دقیقه وقت گذاشتن و نشستن روی صندلی آرایشگاه می‌تواند همان کار را برای شما انجام دهد و استایل شما را بهبود ببخشد. در نظر داشته باشید که اگر آرایشگر شما به قدر کافی هم خلاقیت داشته باشد، بعد از اصلاح به خودتان افتخار خواهید کرد که پول اضافی برای خریدن لباس ندادید. در این مطلب مدل مو مردانه محبوب در سال 2019 را به شما معرفی خواهیم کرد.

 

مدل‌های اصلاح مو 2019 کمابیش همانند سال‌های پیش است و تغییری زیادی در آن‌ها صورت نگرفته است. مدل موهایی همانند مدل موی کوتاه مردانه و نامرتب، مدل مو بلند و همچنین نظامی در سال‌های پیش حتی چندین سال قبل هم در میان مردان رایج بود. به طور کلی سال 2019  مدل موهای بلند و آشفته بیشتر از موهای کوتاه و مرتب، مد شده است.

 

مدل مو نامرتب

برای داشتن این مدل مو به آرایشگرتان بگویید که موهای شما را در همه جهت‌ها به یک اندازه کوتاه کند و با استفاده از ژل دسته‌ای از موها را به بالا شانه بزند و تافت استفاده کند. شاید شبیه به بازیگران خون‌آشام شوید اما بدانید که در حال حاضر متداول‌ترین و محبوب‌ترین مدل موهای دنیا را دارید. برای اینکه به این مدل مو دست پیدا کنید لازم است که موهایتان حداقل ۷ سانتی‌متر بلند باشد تا بتوانید به آن‌ها حالت بدهید. لباسی که با این نوع مو استفاده می‌شود، کت چرمی اسلیم فیت است. به آرایشگر خودتان بگویید که موهایتان را خرد کند. در این مدل، موهای اطراف گوش و پشت سر هم به اندازه موهای بالای سر کوتاه می‌شود و نکته اصلی این است که همین دسته موها هم باید به‌صورت آشفته و درهم بالا داده شوند.

 

مدل مو خامه ای

مدل مو خامه ای نیز یکی دیگر از مدل‌هایی است که در سال 2019 بسیار محبوب است. در این مدل مو کنار موها کوتاه‌تر و وسط موها بلندتر است و در بالای سر جمع می‌شود. این آقایان جوان و نوجوان‌ها کاملا مناسب است.

 

مدل مو بلند

تب موهای بلند دوباره همانند سال‌ها گذشته بازگشته است اما خبری از موهای آشفته‌ای که خوانندگان سبک راک داشتند نیست. برای داشتن حس جذابیت مردانه این بار موهای بلند حالتی موقر به خود گرفته است. بر اساس عکس‌هایی که از دنیای مد مردانه به دست ما می‌رسد، می‌توانیم بفهمیم که سلبریتی ها به آرایشگران خودشان می‌گویند، از حجم موهایشان کم کنند و کاری به بلند بودن مو نداشته باشند. البته خود آرایشگر می‌داند که باید موهای شما را مرتب کند و کمی از کناره‌های آن کم کند تا گوش‌هایتان بیرون باشد. بعد از اصلاح مو آن‌ها با استفاده از اندکی ژل و براق‌کننده،  موهای خود را به پشت سرشانه کنید. برای داشتن این سبک از مو لازم نیست کار خاصی کنید. بعد از استحمام، موهای خودتان را به حالت خیس به ژل و نرم‌کننده مو آغشته کنید و برای چندین بار همه موهای جلو سر را به عقب هدایت کنید. سپس اگر دوست دارید می‌توانید از سشوار برای خشک‌کردن زودتر موهایتان کمک بگیرد.

 

مدل مو فرق کج

برای داشتن این مدل مو باید به آرایشگرتان بگویید که حجم مو و اندازه موهای همه قسمت سر را کوتاه کند اما موهای کنار سرتان را کمی بلندتر نگه دارد. فرقی نمی‌کند که موهای بلند کناره سرتان را از کدام خط فرق سرشانه کنید، از چپ به راست یا راست به چپ، هر دو مدل می‌تواند جذاب باشد. برای درست کردن موهایتان بعد از آرایشگاه، زمانی که دوش گرفتنید، لازم نیست از سشوار استفاده کنید، کافی است که حوله را به مدت ۲۰ ثانیه دور موهایتان بچرخانید، سپس به جای استفاده از حالت‌دهنده‌های مات، از حالت‌دهنده‌ای شفاف استفاده کنید. این مدل مو یکی از راحت‌ترین حالت‌هایی است که می‌توانید برای بعد از دوش به موهایتان بدهید.

 

مدل مو نظامی

جذابیت با حجم موی کم را می‌توانید در این مدل از مو پیدا کنید. می‌توانید یک‌بار جسارت به خرج دهید و موهای خودتان را به دست قیچی‌های آرایشگر بدهید. اگر از موهای بلند خسته شدید، شستن هر روزه آن‌ها کلافه کننده شده است اما دلتان نمی‌خواهد از جذابیتان کم شود، ساده‌ترین راه کوتاه کردن همه آن‌ها به روش نظامی است. همچنین می‌توانید دور موهایتان را هم کمی حالت دهید، لازم نیست همیشه‌گرد باشد. این مدل مو می‌تواند برای چند هفته دوام داشته باشد و باید بعد از مدتی به آرایشگاه برگردید و موهایتان را مرتب کنید.

 

2

این متن صرفا یک رپورتاژ آگهی می باشد و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت متوجه سایتی است که لینک آن در داخل متن رپورتاژ آگهی قرار گرفته است



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.