جعبه پیتزا خود را از ما بخواهید
مشخصات و قیمت انواع گوشی های موبایل به همراه امکان خرید آنلاین زیر قیمت بازار

امیدوارم لحظات خوبی در این وب سایت داشته باشید .....

جعبه پیتزا خود را از ما بخواهید
نویسنده : khashayars تاریخ : شنبه 4 خرداد 1398

جعبه پیتزا خود را از ما بخواهید

گروه چاپ و بسته بندی ایرانیان پک بیش از دو دهه است در زمینه تولید و چاپ جعبه های مختلف فعالیت دارد و در سالهای اخیر تمرکز اصلی این مجموعه بر جعبه های فست فود و رستوران معطوف بوده است. شاید در نگاه اول یک جعبه پیتزا یا هر محصول دیگر شکل ساده ای داشته باشد اما بد نیست بدانید ساخت همین جعبه ساده نزدیک به ده مرحله دارد. از این رو تنها تولید کنندگانی توان حضور در بازار رقابتی جعبه فست فود را دارند که بتوانند با بروزترین دستگاه های چاپ،تیغ، لب چسب و ...تمامی مراحل را به صورت متمرکز و در کوتاه ترین زمان ممکن صورت دهند. ایرانیان پک در تمامی مراحل طراحی، تولید و ارسال ضمانت اجرای دقیق و بدون پرتی را در کوتاه ترین زمان ممکن شرط پذیرش سفارش از مشتریان می داند و در تمامای مراحل با تکیه بر تجربه همکاری با برند های مطرح کشور اطلاعات مفیدی را در این زمینه در اختیار مشتریان خود قرار می دهد.

جنس جعبه پیزا

در مرحله اول مشتری باید بداند برای جعبه مورد نیازش چه مقوایی مورد استفاده است که در این جا چند نمونه را بررسی می کنیم. جعبه پیتزا که پرکاربردترین جعبه فست فود است بات مقواهای مختلف تولید می شود اما به صرفه ترین و با کیفیت ترین جنس مورد استفاده برای آن مقوا ایفلوت بهداشتی است. حتکما توجه داشته باشید درون جعبه مهر سیب سلامت و نام کارخانه تولید کننده مقوا درج شده باشد. نوع دیگر مقوا ایندربرد و دوبلکس است که برای جعبه همبرگر ، جعبه سیب زمینی ، جعبه سوخاری و بسیاری دیگر از جعبه های فست فودی استفاده می شود. مقوا ایندربرد در گرماژ های مختلف مرغوب ترین جنس موجود در بازار است و مشکلاتی مثل بوگرفتن و روغن پس دادن را نخواهد داشت. ایرانیان پک خود را ملزم می داند تااز بهترین متریال موجود در خط تولید استفاده کند.

چاپ جعبه فست فود

چاپ انواع جعبه با روش های مختلف صورت میگیرد و به طور کل در سه دسته افست، دیجیتال و فلکسو تقسیم می شود. از آن جایی که نیاز مشتریان ما به صورت هفتگی و روزانه باید تامین شود، ضرورت استفاده از ماشین های باکیفیت که توان تولید در تیراژ چند ده هزار را داشته باشد در این صنعت به خوبی حس می شود، از این رو قبل از شروع به همکاری باید از این موضوع اطمینان حاصل کنید که چاپخانه طرف قراردادتان توانایی تامین جعبه یا پاکت فست فود شما را داشته باشند. از سوی دیگر کیفیت چاپ نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار است و به طور کل، آن چه سفارش می دهید با آن چه به شما می دهند شباهت داشته باشد. استفاده از دستگاه های تمام اتوماتیک نظیر هیلدربرگ این امکان را فراهم می کند تا با کمترین دخالت انسان درصد خطا تا حدود زیادی کاهش بیابد و در ساعات طولانی تولید کمترین مشکلی از نظر کاهش کیفیت به وجود نیاید.

مزایای استفاده از جعبه فست فود

همانگونه که در بالا مختصر به آن اشاره کردیم، تبلیغات برند سازی جز اصلی ترین مزایای داشتن جعبه های فست فودی برای رستوران داران میباشد.امروزه رستوران داری جز یکی از پر مخاطب ترین شغل های دنیا محصوب میشود و افزایش چشم گیر تعداد فست فود ها و رستوران ها در سال های اخیر باعث شده تا رقابت در بین نام های سرشناس و برند سازی را با سختی مواجه کند.استفاده از جعبه فست فود رنگی و اختصاصی برای برند شما یکی از پله های موفقیت در زمینه شناخته شدن فست فود و یا رستوران شما میباشد. از این رو بیشتر رستوران داران موفق به صورت ثابت بودجه ای برای چاپ و طراحی جعبه های فست فود خود اختصاص میدهند.طبق تجربه استفاده از جعبه های رنگی و طراحی زیبا به همراه کیفیت چاپ باعث جلب رضایت مشتری و تبدیل مشتری در اولین سفارش به مشتری ثابت برای فست فود شما میشود، همچنین زیبایی در بسته بندی از نظر روان شناسی باعث رضایت مشتری از مزه غذا نیز میشود.

بهداشتی بودن جعبه فست فود

در سال های اخیر با پیشرفت فناوری و تکنولوژی مقوا های بهداشتی تولید شده که با مهر بهداشت در داخل جعبه خیال مشتریان را از بابات بهداشتی بودن این نوع از جعبه ها راحت میکند.در کشور ایران تنها 200 شرکت هستند که مقوای دوبلکس بهداشتی تولید میکنند و تنها 3 کارخانه قابلیت چاپ مقوای ایفلوت بهداشتی را دارا میباشد.صنایع چاپ و بسته بندی ایرانیان پک با  افتخار جز این 3 کارخانه است که تولید کننده مقوای ایفلوت بهداشتی میباشد.این نوع از مقوا ها بیشتر در تولید جعبه پیتزا کاربرد دارد.

طراحی انواع جعبه

اگر در مجموعه خود کارشناس بازاریابی و طراحی دارید احتمالا در این زمینه نگرانی خاصی نخواهید داشت، اما اگر چنین امکانی ندارید یا کسب و کارخود را به تازگی راه اندازی نموده اید،حتما با یک طراح معتبر مشورت کنید. نوع لوگو ،روانشناسی رنگ های مورد استفاده در طرح، نوع فونت و … مواردی هستند که باید دقت لازم را در رعایت استاندارد ها به کار ببرید. اگر برای چاپ و بسته بندی خود با یک مجموعه حرفه ای همکاری می کنید این امکان را برای شما فراهم می کنند. شاید به جرات می توان گفت امکانات مجموعه های چاپ و بسته بندی این روزها به مراتب پیشرفت چشمگیری داشته و شما می توانید بسته بندی غذا را همسو با برترین برند های فست فود و رستوران تهیه و توزیع کنید. البته ناگفته پیداست که موارد بالا تنها ضمن همکاری با یک مجموعه حرفه ای محقق خواهد شد.

این متن صرفا یک رپورتاژ آگهی می باشد و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت متوجه سایتی است که لینک آن در داخل متن رپورتاژ آگهی قرار گرفته است



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.