افزایش فالوور اینستاگرام
مشخصات و قیمت انواع گوشی های موبایل به همراه امکان خرید آنلاین زیر قیمت بازار

امیدوارم لحظات خوبی در این وب سایت داشته باشید .....

افزایش فالوور اینستاگرام
نویسنده : khashayars تاریخ : چهار شنبه 5 تير 1398

افزایش فالوور اینستاگرام

در حال حاضر اینستاگرام بخش جدانشدنی از مردم ایران و کسب و کارهای نوین می باشد و به علت گسترش و در دسترس بودن می توان آن را بهترین محیط برای تبلیغ برای کسب و کارها دانست.

اگر شما مالک هر کسب و کاری باشید مطمئنا با یک برنامه ریزی صحیح می توانید از طریق اینستاگرام به فروش مطلوب برسید. 

اولین و اساسی ترین مرحله در بحث برندینگ و جذب مشتری و افزایش فالوور اینستاگرام برای پیج خود، قرار دادن مطالب مناسب و مرتبط یا همان تولید محتوای کاربرپسند می باشد که می بایست به طور منظم و پیوسته انجام شود و در مرحله بعد نیاز به دیده شدن می باشد که این امر از طریق تبلیغات و به اشتراک گذاشته شدن مطالب توسط کاربران صورت می گیرد.

شما برای شروع قوی تر و بهتر دیده شدن، نیاز دارید که با خرید فالوور اینستاگرام و خرید لایک و کامنت به پیج خود رنگ و لعاب ببخشید.

شاید این برای شما سوال باشد که آیا فالوور اینستاگرام بخریم یا خیر؟ عده ای بر این باورند که خرید فالوور اینستاگرام برای پیج بی فایده است، ولی صرف نظر از درست یا غلط بودن این مطلب، همه ما می‌دانیم که ارزش و اعتبار یک پیج اینستاگرام بر اساس تعداد فالوورهای آن پیج می‌باشد. و اگر این فالوور ها از یک منطقه جغرافیایی مشخص مانند ایران باشند اعتبار آن پیج به مراتب بالاتر می‌باشد. در نتیجه خرید فالوور ایرانی اینستاگرام باعث افزایش محبوبیت و پیشرفت پیج شما می‌شود.

شاهد این مدعا پیج های مطرح و محبوب اینستاگرام از جمله واینرها، بازیگران، خواننده ها و ورزشکارانی هستند که برای افزایش محبوبیت خود و پیشی گرفتن از رقیبان، با خرید فالوور اقدام به افزایش فالوور پیج اینستاگرام و همچنین افزایش لایک و ویو اینستاگرام خود می نمایند.

مردم نیز زمانی که می‌بینند شما تعداد فالوور زیادی را برای خود جذب کرده اید، به این فکر می‌کنند که شما چه مطالب مفیدی دارید که باعث شده این تعداد دنبال کننده را به خود جذب کنید. این امر باعث می‌شود خواه یا ناخواه، مطالب شما را بررسی کنند و در صورت نیاز محصول شما را خریداری نمایند و شما را نیز دنبال کنند و به دیگران معرفی نمایند. این روش باعث جذب فالوور واقعی و باکیفیت و فعال می‌شود.

بی شک جمله معروف «مردم عقلشان به چشمشان است» را زیاد شنیده اید. متاسفانه یا خوشبختانه امروزه این جمله نمود فراوانی دارد و امروزه کاربران اینستاگرام با وجود تعداد بالای پیج های محبوب، کمتر به سراغ پیج هایی با فالوور پایین می‌روند حتی اگر این پیج ها مطالب زیبایی را به اشتراگ بگذارند.

در نتیجه شما با خرید فالوور برای پیج های تجاری خود نیز می‌تواند اولین قدم برای بازاریابی اینستاگرامی‌و جذب مشتری از طریق اینستاگرام را بردارید و در ادامه با قراردادن پیوسته محتوای مناسب در پست ها و استوری های خود و همچنین تبلیغات اینستاگرام، فروش محصول خود را بیشتر نمایید. یکی از جمله پیج های معروف دیجی کالا می‌باشد که شما با یک بررسی سطحی متوجه اختلاف فاحش تعداد فالوورها و تعداد لایک و کامنت های این پیج خواهید شد.

با اینکه اکثر مردم از غیرواقعی بودن این اعداد و ارقام میلیونی خبر دارند اما ناخودآگاه به چشم برتری به این پیج ها نگاه می‌کنند.

جالب است بدانید برخی از پیج های سلبریتی ها که 7 یا 8 میلیون فالوور دارند، بسیاری از اوقات چیزی در حدود 200 هزار لایک و 600 هزار ویو دارند که قسمتی از این تعداد ویو ها را نیز از سایت ما و یا سایت های مشابه خریداری می‌کنند، برای مثال خرید 100 هزار ویو برای یک کلیپ تصویری به مبلغ 30 هزار تومان برای یک بازیگر، سلبریتی و یا فروشگاه مطرح اینترنتی مبلغ ناچیزی می‌باشد.

با این تفاصیر که ذکر شد صرف نظر از اینکه پیج خود را چه مدت هست که ساخته اید و اینکه چه مقدار دنبال کننده دارید، شما می‌توانید با خرید فالوور ایرانی و لایک اینستاگرام، محبوبیت پیج خود را افزایش دهید و در ادامه با تبلیغات اینستاگرام و تبادل مناسب با افراد دارای پیج اینستاگرام، افزایش فالوور اینستاگرام خود را تضمین کنید. کاربران زمانی که می‌ببینند شما دنبال کننده زیادی دارید ناخودآگاه ترغیب می‌شوند تا شما را دنبال کنند تا ببینند چه چیزی در مورد پست های شما جالب است.

در انتها سایت سایبرگرام به آدرس https://www.cybergram.ir را به شما معرفی می کنم که یکی از معروف ترین و معتبرترین سایت های خرید فالوور و لایک اینستاگرام می باشد و با سابقه کاری ای که دارند برای اکثر پیج های معروف ثبت سفارش انجام داده اند و شما نیز می توانید تمام نیازهای خود از جمله بازدید فیلم و استوری و ... را از آنها تهیه نمایید.

 

این متن صرفا یک رپورتاژ آگهی می باشد و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت متوجه سایتی است که لینک آن در داخل متن رپورتاژ آگهی قرار گرفته است



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.