وکیل دیوان عدالت اداری،وکیل ملکی در تهران،طلاق توافقی
مشخصات و قیمت انواع گوشی های موبایل به همراه امکان خرید آنلاین زیر قیمت بازار

امیدوارم لحظات خوبی در این وب سایت داشته باشید .....

وکیل دیوان عدالت اداری،وکیل ملکی در تهران،طلاق توافقی
نویسنده : khashayars تاریخ : جمعه 21 تير 1398

وکیل دیوان عدالت اداری،وکیل ملکی در تهران،طلاق توافقی

وکیل دیوان عدالت اداری

وکیل عدالت اداری در زمینه تخلفات و تظلمات دستگاه‌های اداری و حکومتی نسبت به مردم در دیوان عدالت اداری دارای تجربه است. آنها در زمینه رسیدگی به مواردی که در صلاحیت دیوان است دارای تخصص ارزشمندی هستند. وکیل دیوان عدالت اداری وکیل دادگستری است. برای وکالت دادن به یک وکیل باید به صورت حضوری و با در دست داشتن مدارک به دفتر مربوطه مراجعه کرد. ‌پس از مطالعه مدارک و قبول پرونده از طرف ایشان وکالتنامه امضا و قرار مالی تعیین می شود. وکیل دیوان عدالت اداری، وکالت دیوان عدالت اداری را بر عهده دارد این صفت به علت با تجربه و ماهر بودن این وکلا در دیوان عدالت اداری می باشد.

رسیدگی به پرونده هایی همچون شکایت از رای ماده صد، اعتراض به آرای کمیسیون های مواد ۵۵ ، ۷۷ ، ۹۹ قانون شهرداری، شکایت از شهرداری برای صدور پروانه ساختمان، شوراهای اسلامی شهرها و مراجع دولتی، اختلاف بر سر  تغییر کاربری اراضی، شکایت از تعزیرات حکومتی به پرونده های تخلفات اداری، و ... بر عهده یک متخصص دیوان عدالت اداری می باشد.

 

مزایای استفاده از وکیل دیوان عدالت اداری:

- سرعت بخشیدن به نگارش لایحه  دادخواست شکایت به دیوان عدالت اداری

- کاهش اشتباه در توضیح دادخواست

- کوتاه نمودن راه دادرسی با تنظیم صحیح دادخواست توسط متخصص دیوان عدالت اداری

- خدمات وکیل دیوان عدالت اداری در دفاتر استانی دیوان عدالت اداری

وکیل ملکی در تهران

وکیل ملکی وکیلی است که در زمینه ی پرونده های  حقوقی و کیفری که مربوط به اموال غیر منقول است تخصص دارد. وی نسبت به تمامی قوانین و آیین نامه های ثبت آگاهی دارد .

امروزه به علت  عدم نظارت صحیح بر قراردادهای ملکی ،دخالت دلالان به جای سردفتران و وکلا و همچنین عدم آگاهی از قوانین، مشکلات زیادی در پرونده ها به وجود می آید که برای حل کردن آنها نیازمند  آگاهی درباره مسائل ثبت و کارشناسی دقیق یک وکیل ملکی در تهران می باشیم. زیرا بدون وکیل ملکی نمی‌توان به راحتی حق را از باطل تشخیص داد. وکیل پایه یک ملکی در تهران به قانون و آیین نامه های قانون ثبت تسلط دارد و می‌تواند مسائل بسیار پیچیده ای را به راحتی حل کند.

از جمله وظایفی که یک وکیل ملکی بر عهده دارد می توان به تنظیم سند رسمی، رفع مزاحمت از ملک،  تصرف عدوانی، تخلیه املاک استیجاری مشمول قانون ۵۶ و ۵۷، تایید فسخ معامله، ابطال قرارداد اجاره،تعدیل اجاره بها، الزام به اخذ پایان کار و سایر دعاوی ملکی اشاره کرد.

 

از جمله ویژگی های یک وکیل ملکی:

.  میزان تجربه ،  هر چقدر وکیل ملکی تجربه بیشتری در امور املاک و اراضی داشته باشد درصد موفقیت وی در تمامی دعاوی ملکی بالاتر است.

. تسلط کافی به مسائل حقوقی،کیفری و ثبتی . یک وکیل ملکی خوب علاوه بر تجربه کافی باید با قوانین و مقررات  در دادگاه ها آشنا باشد.

 

طلاق توافقی

 طلاق توافقی گونه‌ای از طلاق به شمار می‌آید که در آن زوجین (زن و شوهر) به دلایلی به این نتیجه می‌رسند که قادر به ادامه زندگی مشترک نبوده و تصمیم به جدایی و طلاق می گیرند. در این نوع طلاق زوج و زوجه در کلیه مسائل که مربوط به زندگی مشترک است مانند حضانت فرزند یا فرزندان،نفقه، جهیزیه،مهریه و... به تفاهم و توافق می‌رسند. طلاق توافقی بهترین نوع طلاق است  چرا که زوجین در طلاق توافقی دعوا، جدال و برخوردهای نامعقول  ندارند.

در طلاق توافقی اگر زوجین در مواردی  با یکدیگر تفاهم داشته باشند، این موارد  برای دادگاه قابل قبول خواهد بود. مواردی که زن و شوهر در آن به توافق رسیده اند در گواهی عدم امکان سازش نوشته خواهد شد. این نکته قابل ذکر است که طرفین می توانند تا قبل از آخرین جلسه دادگاه و قبل از صدور حکم طلاق،درخواست طلاق توافقی خود را پس بگیرند .

 

شرایط طلاق توافقی

زوجین در صورت تصمیم گیری برای طلاق در سامانه تصمیم طلاق توافقی ثبت نام می کنند سپس با مراجعه به یکی از مراکز مشاوره پس از گذراندن یک یا چند جلسه مشاوره ،تصمیم نهایی خود را  برای ادامه زندگی و یا طلاق میگیرند. به طور معمول در یک ماه چهار جلسه مشاوره انجام می‌شود اما ممکن است مشاور خانواده انجام مشاوره در یک جلسه را نیز کافی بداند. در طلاق توافقی معمولا تمامی مراحل از زمان مراجعه زوجین یا وکلای آنها به دادگاه تا زمانی که صیغه طلاق جاری شود کمتر از ۱۰ روز به طول می انجامد.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.