فالور فیک یا اکانت فیک اینستاگرام چیست ؟
مشخصات و قیمت انواع گوشی های موبایل به همراه امکان خرید آنلاین زیر قیمت بازار

امیدوارم لحظات خوبی در این وب سایت داشته باشید .....

فالور فیک یا اکانت فیک اینستاگرام چیست ؟
نویسنده : khashayars تاریخ : دو شنبه 2 بهمن 1396

فالور فیک یا اکانت فیک اینستاگرام چیست ؟

 

افزایش فالور اینستاگرام به یکی از دغدغه  های اصلی کاربران این شبکه اجتماعی تبدیل شده است . بسیاری از کسب کارها ، شخصیت ها سلبریتی ، کاربران عادی و . . . با اهداف مختلف سعی در افزایش طرفداران و دنبال کنندگان خود دارند . در این بین شرکت هایی هستند که خدمات افزایش فالورفیک ارائه می کنند . این شرکت ها با درست کردن حساب های جعلی سعی در افزایش فالوور اینستاگرام یک حساب کاربری دارند . در این مقاله به بررسی فالور فیک در اینستاگرام می پردازیم :

 

 

فالور فیک یا اکانت فیک اینستاگرام چیست ؟

برای استفاده از خدمات شبکه اجتماعی اینستاگرام نیاز است یک حساب کاربری در آن ایجاد نمایید . برای ثبت نام و ایجاد حساب کاربری هم می بایست یک پست الکترونیک داشته باشید . شرکت های مختلف با استفاده از آدرس ایمیل های جعلی اقدام به ایجاد حساب های کاربری جعلی (فیک) کرده و از آن برای افزایش تعداد فالور های اینستاگرام استفاده می کنند . معمولاً حساب های کاربری فوق فاقد تصویر پروفایل است و هیچ فعالیتی در پیج مربوطه دیده نمی شود و تنها هدف از ایجاد چنین کاربرانی افزایش فالوور اینستاگرام می باشد.

سایت های بسیاری در زمینه فروش فالور فیک فعالیت دارند و تنها با جستجوی عبارت “خرید فالور فیک اینستاگرام” می توانید با تعداد زیادی از این سایت ها آشنا شوید .

 

چگونه فالور های فیک اینستاگرام را تشخیص دهیم ؟

همانطور که اشاره شد این حساب های کاربری عملا فعالیتی نداشته و فقط افزایش تعداد فالور ها آن هم به صورت نمایشی مورد استفاده قرار می گیرند . بنابراین می توانید به تعداد لایک های مطالب منتشر شده در پیج نگاه کنید . در صورتی که تعداد لایک ها با تعداد فالور ها همخوانی نداشته باشد بی شک آن پیج دارای فالور های فیک می باشد .

همچنین این حساب های کاربری فاقد تصویر پروفایل هستند . با بررسی فالور ها یک پیج می توانید بفهمید فالور های آن فیک یا واقعی هستند .

 

جهت خرید فالور های واقعی و هدفمند متناسب با شهر خود با کارشناسان لوتوس شرق در ارتباط باشید . . .

www.lotusshargh.com | لوتوس شرق

 
 

مشاوره رایگان – ۲۴ ساعته ۷ روز هفته

 

۰۹۱۲۹۱۵۵۵۳۰ – ۰۹۱۵۲۴۰۲۳۰۰

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: افزایش فالور,


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.