عروسکو، مرجع برترین برندهای عروسی کشور
مشخصات و قیمت انواع گوشی های موبایل به همراه امکان خرید آنلاین زیر قیمت بازار

امیدوارم لحظات خوبی در این وب سایت داشته باشید .....

عروسکو، مرجع برترین برندهای عروسی کشور
نویسنده : khashayars تاریخ : سه شنبه 3 بهمن 1396

عروسکو، مرجع برترین برندهای عروسی کشور

 

وب سایت نوظهور عروسکو به عنوان اولین و بزرگترین سایت مرجع رتبه‌بندی کسب و کارهای عروسی کشور و به سبب ایده جدیدش بسیار زود مورد توجه همگان قرار گرفته است.

سایت عروسکو  در رویکردی متفاوت و شاید جنجالی و هیجان انگیز اقدام به رتبه‌بندی (رده بندی) مشاغل مرتبط با خدمات مجالس و عروسی در ابتدای هر ماه کرده است که همین موضوع به مذاق عده‌ای ناخوشایند و به زعم برخی دیگر بسیار میمون و مبارک بوده است. تا جایی که تاکنون اخبار رتبه‌بندی‌ها در سراسر کشور و به سرعت میان صاحبین مشاغل دست به دست گشته است.

رتبه‌بندی مشاغل عروسی در سایت عروسکو در یکم هر ماه و بر اساس امتیازات مشتریان به برندهای برتر در مشاغل اصلی عروسی یعنی آتلیه‌ عکاسی، سالن‌ زیبایی، مزون‌ لباس عروس، باغ و تالارهای عروسی و تشریفات مجالس صورت می‌گیرد و این خود باعث شده تا در میان مردم خیلی زود به لقب " سایت برندهای برتر عروسی"  نامیده شود و به طور مستمر و روزانه بازدیدکنندگان بسیاری از جمله عروس و دامادها و صاحبین این گروه از مشاغل در این سایت حضور داشته باشند و از آخرین اخبار و اطلاعات مفید در حوزه مراسم عروسی بهره مند گردند.

به بیان مدیریت این سایت، اصل ایده‌ی رتبه‌بندی به سبب ارزش‌گذاری و پاسداری از جایگاه هنرمندان و دلسوزان عرصه‌ی مجالس عروسی در سراسر کشور بوده  و سایت عروسکو، همواره هدف اصلی خود  که ساماندهی و همچنین معرفی برترین برندهای عروسی است را پیگیری خواهدکرد تا روز به روز به سایتی بزرگتر در زمینه های راهنمای عروسی و همینطور  راهنمای مشاغل عروسی در کشور تبدیل شود./

برندهای برتر عروسی

 

برندهای برتر عروسی



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: آتلیه‌ عکاسی, سالن‌ زیبایی, آتلیه‌ عکاسی، سالن‌ زیبایی, مزون‌ لباس عروس, باغ و تالارهای عروسی, تشریفات مجالس,


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.