شیک ترین دفتر ازدواج تهران، آیین مهر و وفا
مشخصات و قیمت انواع گوشی های موبایل به همراه امکان خرید آنلاین زیر قیمت بازار

امیدوارم لحظات خوبی در این وب سایت داشته باشید .....

شیک ترین دفتر ازدواج تهران، آیین مهر و وفا
نویسنده : khashayars تاریخ : پنج شنبه 5 بهمن 1396

شیک ترین دفتر ازدواج تهران، آیین مهر و وفا

 

دفتر ازدواج آیین مهر و وفا

امروزه کیفیت برپایی مراسم عقد به نسبت گذشته کاملا متفاوت شده است. به نوعی که دیگر مراسم‌های عقد در منزل، پاسخگوی تقاضا و نیاز زوج‌های جوان نیست. این روزها اکثر زوج‌ها برای برپا کردن مهم‌ترین جشن زندگی به دنبال فضایی رویایی، لوکس و مجلل هستند که از دکوراسیون داخلی مناسبی برخوردار باشد و چیدمان سفره عقد نیز با توجه به جدیدترین متدهای دیزاین انجام شود. یک سالن عقد منحصر به فرد و کاملا مجهز علاوه بر خاطره‌سازی برای عروس و دامادها و ساختن یک شب رویایی برای آنها، موجب می‌شود تا باب آشنایی خانواده و اقوام در یک فضای لوکس و دلنشین باز شود و اولین دیدار آن ها به صورت نیک و دلنشینی به ثبت برسد. دفتر ازدواج آیین مهر و وفا با در نظر گرفتن چنین مواردی و با کمک حرفه‌ای ترین طراحان دکوراسیون داخلی سعی بر ایجاد فضایی لوکس و دلنشین گرفت و توانست خیلی زود به عنوان شیک‌ترین دفتر ازدواج تهران شناخته شود.

دفتر عقد و ازدواج آیین مهر و وفا با شماره ثبتی ۴۰۲۸۹ و ظرفیتی ۵۰ نفری یک مکان مناسب برای برپایی مراسم عقد و آشنایی خانواده‌ها با یکدیگر خواهد بود.  مدیریت محضر ازدواج آیین مهر و وفا به منظور رفاه حال مدعوین گرامی و پشتیبانی از انواع سلیقه‌ها، خدمات دفتر ازدواج خود را در قالب ۴ پکیج متنوع گردآوری کرده است، عکاسی و فیلمبرداری، شمع‌آرایی، گل‌آرایی طبیعی، پذیرایی، بادکنک‌آرایی، موسیقی زنده، گیفت و عقد آریایی (به طور نمادین) خدمات عرضه شده‌ای است که به صورت متنوع در پکیج‌ها مورد استفاده قرار گرفته است. برای کسب آگاهی از محتویات پکیج‌ها در ادامه مقاله همراه ما باشید.

دفتر ازدواج

پکیج اول

همان طور که واضح است خواندن خطبه عقد و ثبت قانونی آن یکی از موارد مشترک در هر ۴ پکیج محضر آیین مهر و وفا است. در این پکیج انتخاب عاقد اعم از: روحانی، غیر روحانی، سید و... بر عهده زوجین خواهد بود. انتخاب تم رنگی سفره عقد یکی دیگر از گزینه‌هایی است که دست زوج ها برای انتخاب آن باز خواهد بود. سفره عقدهای دفتر ازدواج آیین مهر و وفا در سه رنگ صورتی، آبی و بنفش مورد استفاده هستند. برگزاری مراسم عقد نمادین که این روزها بازار داغی هم پیدا کرده است، یک گزینه قابل اجرا برای افرادی است که  علاقمند هستند تا عقد آریایی را نیز در کنار عقد رسمی خود داشته باشند. نورپردازی، سیستم دود و موسیقی از دیگر خدماتی است که در این پکیج عرضه می‌شود.

پکیج دوم

پکیج دوم محضر آیین مهر و وفا نیز کلیه خدمات ارائه شده در پکیج اول از جمله خواندن خطبه عقد و ثبت آن، انتخاب عاقد، انتخاب تم رنگی، عقد نمادین آریایی، نورپردازی، سیستم دود و موسیقی را شامل می‌شود؛ علاوه بر اینکه این پکیج دارای موسیقی زنده (دف زنی) و شمع‌آرایی کامل هم خواهد بود. ضمن اینکه از کلیه مدعوین نیز با دمنوش و یا چای پذیرایی خواهد شد.

پکیج سوم

خواندن خطبه عقد و ثبت قانونی آن، انتخاب عاقد، انتخاب تم رنگی برای سفره عقد، عقد آریایی (نمادین)، نورپردازی، سییستم دود، موسیقی، موسیقی زنده (دف‌زنی) و شمع‌آرایی کامل خدمات ارائه شده در پکیج اول و دوم است که در پکیج سوم به صورت یکجا جمع شده است؛ ضمن اینکه این پکیج دارای گل‌آرایی طبیعی کامل سفره عقد است و از تمامی میهمانان با کوکتل میوه و یا شربت پذیرایی خواهد شد.

پکیج چهارم

این پکیج کامل‌ترین پکیج ارائه شده در دفتر عقد و ازدواج آیین مهر و وفا است و به نوعی دربرگیرنده کلیه پکیج‌های قبلی است. دراین پکیج برخی از خدمات عرضه شده به صورت ویژه  خواهد بود، ضمن اینکه گزینه‌های جدیدتری را هم شامل می‌شود. خواندن خطبه عقد، ثبت قانونی عقد، انتخاب عاقد، انتخاب تم رنگی سفره عقد، مراسم عقد نمادین آریایی ویژه، نورپردازی، سیستم دود، موسیقی زنده (دف زنی دوبل به همراه هم خوانی)، شمع‌آرایی کامل، گل‌آرایی طبیعی کامل سفره عقد، بادکنک‌آرایی و عکاسی و فیلمبرداری و ثبت تمامی لحظه‌های شیرین زوج‌ها از جمله خدمات پکیج چهارم است. شما می‌توانید با استفاده از این پکیج از میهمانان خود با آب میوه طبیعی پذیرایی کنید.

توجه اول: زمان در نظر گرفته شده برای تمامی پکیج‌ها ۱ ساعت خواهد بود، ولی قابل افزایش است.

توجه دوم: حداکثر ظرفیت قابل پشتیبانی در کلیه پکیج‌ها ۵۰ نفر است.

سفره عقد

درباره دفتر عقد و ازدواج آیین مهر و وفا

ما سال‌هاست که به برپایی مراسمی شیک و بی‌بدیل برای زوج‌های جوان مفتخریم و قطعا مهم‌ترین اصل برای ما جلب رضایت زوج‌ها در مهم‌ترین شب زندگی‌شان است. در صورتی که می‌خواهید اطلاعاتی خاص در زمینه برپایی مراسم عقد، خدمات قابل عرضه و یا درج شروط ضمن عقد بدانید می‌توانید با ما با شماره های ۲۲۱۴۸۷۷۶ - ۲۲۱۴۸۸۰۱ در ارتباط باشید. دفتر عقد و ازدواج آیین مهر و وفا واقع در محدوده سعادت‌آباد یک گزینه بسیار عالی برای زوج های با سلیقه و حساسی است که کیفیت را در راس فاکتورهای انتخاب محضر خود قرار داده اند.

شما می‌توانید از طریق سایت آیین مهر و وفا به آدرس www.daftaraghd.com اطلاعات جامع‌تری در مورد حیطه فعالیت‌ها و خدمات این محضر کسب نمایید.

 

 

 

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

 

این یک رپرتاژ آگهی می باشد



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: شیک ترین دفتر ازدواج تهران, شیک ترین دفتر ازدواج, دفتر ازدواج,


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.