یونولیت و کاربرد آن در ساختمان
مشخصات و قیمت انواع گوشی های موبایل به همراه امکان خرید آنلاین زیر قیمت بازار

امیدوارم لحظات خوبی در این وب سایت داشته باشید .....

یونولیت و کاربرد آن در ساختمان
نویسنده : khashayars تاریخ : پنج شنبه 5 بهمن 1396

یونولیت و کاربرد آن در ساختمان

 

یونولیت کاربردهای متنوعی را به شرح زیر به خود اختصاص داده است بیش از ۵۰ سال است این محصول در بسیاری از کاربردهای بسته بندی جای خود را باز کرده
یونولیت در سال های اخیر جاذبه زیادی در بخش های مختلف صنعت ساختمان پیدا کرده است از جمله کاربردهای مهم این فوم ها در ساختمان میتوان استفاده به عنوان بلوک سقفی عایق حرارتی یا صوتی را نام برد که در سال های اخیر یونولیت جای گزینی سفال در سقف منازل و ساختمان ها شده است.
یونولیت سبک عایق حرارتی برودتی و صوتی می باشد و با استفاده است این بلوک ها به جای بلوک های سنتی حدود ۷۰% از هدر رفت انرژی جلوگیری میشود.
به طور کلی دانه های پلی استایرن انبساطی به عنوان یک محصول نهایی به بازار عرضه می شود که در کارگاه های مصرف کننده بدون انجام هیچگونه واکنش شیمیایی تبدیل به انواع قطعات و ورق های پلی استایرن انبساطی می شود که این محصول برحسب دانسیته و شکل و اندازه در زمینه بسته بندی و عایق کاری به کاربرده میشود . به علت قابلیت قالب پذیری این ماده در هرشکل و اندازه ای خطوط مصرف کننده پلی استایرن انبساطی توانایی تولید انواع محصول را به هر شکل و اندازه ای دارا میباشند و این کار فقط با تعویض قالب امکان پذیر میباشد.

شرکت مادفوم عرضه کننده محصولات ساختمانی پلاستوفوم { یونولیت } استاندارد و با کیفیت تحت نظارت سازمان استاندارد ملی می باشد. مادفوم با چندین سال سابقه درخشان در زمینه تولید یونولیت ، یونولیت سقفی ، یونولیت بسته بندی در انواع و ابعاد مختلف آماده ارائه خدمات به کارفرمایان و انبوه سازان محترم در سراسر کشور می باشد.

یونولیت و کاربرد آن در ساختمان



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: یونولیت و کاربرد آن در ساختمان, تولید یونولیت, یونولیت سقفی, یونولیت بسته بندی,


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.