کف کاذب فناوری جدید در صنعت ساختمان
مشخصات و قیمت انواع گوشی های موبایل به همراه امکان خرید آنلاین زیر قیمت بازار

امیدوارم لحظات خوبی در این وب سایت داشته باشید .....

کف کاذب فناوری جدید در صنعت ساختمان
نویسنده : khashayars تاریخ : سه شنبه 30 بهمن 1396

کف کاذب فناوری جدید در صنعت ساختمان

همانطور که میدانید فناوری های نوین همه بخش های زندگی را بخصوص برای انسانهای شهرنشین دستخوش تغییراتی کرده است که اغلب موجب راحتی بیشتر و دارای مزیت های فراوان می باشد . در بخش ساختمان و طراحی داخلی بنا نیز پیشرفت تکنولوژی بخوبی خود را نشان می دهد . مثلا مصالح و امکاناتی جدید مهیا شده که در کار ساختمان سازی، راحتی زیادی را ایجاد می کنند . یکی از این موارد ، مصالح و تسهیلاتی است که راهی مناسب و مطمئن برای عبور دادن تجهیزات جانبی نظیر : سیم ها و کابل ها ایجاد کند به طوری که در مواقع ضروری بتوانیم به راحتی به آنها دسترسی داشته باشیم .

تا چند سال قبل شاید برخی اسامی در صنعتی ساختمان حتی وجود خارجی نداشتند . ولی امروزه این مفاهیم و مصالح و اصطلاحات ساختمانی بشدت پرکاربرد شده اند . یکی از اینها کف کاذب است . حال سوال اینجاست که کف کاذب چیست ؟ کف کاذب محصولی است که در صنعت ساختمان و بصورت تخصصی برای مکانهای مختلف کاربرد دارد و از سه قطعه اصلی تشکیل شده است : ۱- تایل  ۲- پایه  ۳- استرینگر . در واقع مجموعه ای از صفحات و سازه که بصورت شبکه های افقی و پایه های عمودی قابل تنظیم میباشند که به منظور  ایجاد یک فضای مناسب در زیر تایل ها جهت پشتیبانی تاسیسات و توزیع خدمات بکار برده میشود  . صفحات کف کاذب به آسانی جابجا میشوند تا دسترسی به خدمات زیرین صفحات به سرعت انجام شود . کف کاذب چندین نوع است : کف کاذب سولفات کلسیم ، آلومینیومی ،فولادی و …

کف کاذب در سازه ها به دلیل داشتن پایه ها به عنوان کف اصلی به حساب نمی آید . کف کاذب به منظور پوشاندن کابل ها و تاسیسات در اتاق های سرور و دیتاسنتر وهمچنین کف نمایشگاه ها و غرفه ها کاربرد فراوانی دارد .

کف های کاذب انواع گوناگونی دارد که دو نمونه از آنها بیشترین کاربرد را دارد . کف کاذب فولادی که استحکام و تحمل بار بیشتری دارد واز لحاظ قیمت مقرون به صرفه است و کف کاذب آلومینیومی که سبکتر است و در مناطق شرجی و مرطوب مصرف بیشتری دارد اما به دلیل آنکه این محصول در اتاق سرور بیشترین مصرف را دارد شرکت آرتام کف کاذب اتاق سرور را ارائه داده است این نوع کف کاذب با پوسته فولادی و هسته سیمانی و روکش HPL عرضه میشود که تمامی استانداردهای اتاق سرور و نیازهای کارفرمایان صنعت IT را برآورده میکند . از جمله این استانداردها میتوان به ضد حریق بودن ، آنتی استاتیک بودن ، آکوستیک بودن و تحمل بار گسترده و بار متمرکز اشاره کرد .

مجموعه ی آرتام را که از سال ۱۳۸۷ به صورت رسمی و جدی شروع به فعالیت کرده و متخصصین آرتام با سال ها تجربه توانسته اند با واردات این نوع کف کاذب ها از سراسر دنیا ، کیفیت را افزایش داده و موجب شده تا کارفرمایان آسوده خاطر با آنها همکاری نمایند



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: کف کاذب,


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.