مبلمان اداری طبی چه ویژگی هایی دارد؟
مشخصات و قیمت انواع گوشی های موبایل به همراه امکان خرید آنلاین زیر قیمت بازار

امیدوارم لحظات خوبی در این وب سایت داشته باشید .....

مبلمان اداری طبی چه ویژگی هایی دارد؟
نویسنده : khashayars تاریخ : سه شنبه 8 اسفند 1396

افراد شاغل، محل کار را، خانه ی دوم خود می دانند. از آنجایی که افراد در خانه های خود احساس راحتی می کنند، لازم است تا آرامش در محیط کار نیز برای آنها فراهم شود.

عوامل مختلفی در محیط کار وجود دارند که می توانند در ایجاد حس همکاری، اعتماد و اطمینان و به خصوص آرامش و راحتی تاثیر گذار باشند.

یکی از مهم ترین محصولاتی که در فضای اداری به کار گرفته می شود، مبلمان اداری است. مبلمان اداری نه تنها در ایجاد سبکی زیبا در دکوراسیون تاثیر دارد، بلکه در افزایش یا کاهش راندمان کارمندان بسیار موثر است.

اما چگونه؟

جالب است بدانید که برای خرید مبلمان اداری، باید ها و نبایدهایی وجود دارد که لازم است کارفرمایان به این موارد توجه کنند. طیف گسترده ای از مبلمان اداری وجود دارد که بسته به ویژگی هایی که دارند، در فضاهای مختلفی استفاده می شوند.

از آنجایی که کارمندان حدود 8 ساعت از شبانه روز خود را روی صندلی اداری و مبلمان های محیط اداری می گذرانند، سلامتی آنها بیش از پیش اهمیت میابد، چرا که این محصولات می توانند مستقیما بر سلامت افراد تاثیر گذار باشند. لذا در کنار دقت در زیبایی این وسایل، به این دلیل که طیف گسترده ای  از مبلمان اداری وجود دارد، راحتی آنها نیز مورد توجه قرار میگیرد.

 

این موضوع اساسا به این دلیل مطرح می شود که نشستن فرد روی صندلی، کاملا ستون فقرات وی را تحت تاثیر قرار می دهد، لذا استفاده از صندلی های اداری طبی و ارگونومیک یکی از موثرترین راه ها برای افزایش بهره وری در کارکنان است. خستگی کمر و ستون فقرات، خستگی ذهنی را در پی دارد و در نتیجه بر بهره وری کارکنان تاثیر مستقیمی می گذارد.

 

مبلمان اداری طبی چه ویژگی هایی دارد؟

علم ارگونومیک آمده است تا وسایل استانداردی طراحی شود که سلامت فیزیکی انسان را تضمین کند و از آسیب رسیدن به اعضای بدن حین کار کردن افراد جلوگیری به عمل آید. 

 لذا طراحی ارگونومیک و طبی مبلمان اداری نه تنها به سلامت ستون فقرات افراد کمک می کند، بلکه سلامت پاها، بازوها و ناحیه ی گردن کاربران را نیز تضمین می کند. همانطور که در ابتدا گفتیم، از آنجایی که یکی از پر کاربردترین وسایل محیط اداری، همین صندلی و مبلمان اداری است، سلامت فیزیکی و زندگی حرفه ای یک کارمند در گرو این وسیله است.

یک مبل اداری طبی ویژگی های مختلفی دارد، برای مثال، می تواند با توجه به قد، وزن و فرم بدن افراد تنظیم شود. اینکه حین نشستن پای کاربران به زمین برسد و زانو زاویه 90 درجه داشته باشد، بسیار مهم است و یک صندلی ارگونومیک می تواند به راحتی این نیاز ها را برای کاربران فراهم کند.

یک صندلی اداری طبی، تکیه گاه قابل تنظیمی دارد که به راحتی انحنای ستون فقرات را پوشش می دهد و برآمدگی و فرورفتگی این ناحیه را به آسانی پر می کند.

همچنین باید گفت که دسته ی آنها نیز قابل تنظیم است و کاربران می توانند حین نوشتن و کار با کامپیوتر، آنها را در بهترین زاویه که احساس راحتی می کنند، تغییر دهند.

 

در خرید مبلمان اداری کمی خلاقیت به خرج دهید

جالب است بدانید که دفاتر بزرگ و معروف اداری در هر بخش از فضای کاری، از مبلمان متفاوتی با رنگ ها و طرح های مختلفی استفاده می کنند. اغلب کمپانی های بزرگ با بهره گیری از روانشناسی رنگ، از مبلمانی با رنگ های شاد و روشن به جای مبلمانی با رنگ های کسالت آور و قدیمی استفاده می کنند.

تحقیقات مختلفی در این رابطه صورت گرفته که نشان داده است که استفاده از رنگ های روشن و شاد در محیط کار، در افراد تاثیرات مثبتی ایجاد می کنند، راندمان را بالا میبرند و خلاقیت را افزایش می دهد.

 

قیمت مبلمان اداری طبی چقدر است؟

از آنجایی که مدل های مختلفی از مبلمان و صندلی اداری وجود دارد، لذا در قیمت های مختلفی عرضه می شوند. شروع قیمت مبل و صندلی اداری از 310 هزار تومان آغاز می شود و این رقم تا 4800000 تومان ادامه میابد. برای خرید و مقایسه انواع مبلمان اداری می توانید به صفحه ی فروش مبلمان اداری فروشگاه آنلاین خوگر مراجعه کنید و محصول مورد نیاز خود را با بهترین قیمت و از بهترین برند ها خریداری کنید.

 

کلمات کلیدی : مبلمان اداری – صندلی اداری- مبلمان

 

لینک :

https://www.khooger.com/products/%D9%85%D8%A8%D9%84%D9%85%D8%A7%D9%86-%D8%A7%D8%AF%D8%A7%D8%B1%DB%8C

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: مبلمان اداری, صندلی اداری, مبلمان,


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.