نقاشی ساختمان خودتان را خودتان انجام بدهید !
مشخصات و قیمت انواع گوشی های موبایل به همراه امکان خرید آنلاین زیر قیمت بازار

امیدوارم لحظات خوبی در این وب سایت داشته باشید .....

نقاشی ساختمان خودتان را خودتان انجام بدهید !
نویسنده : khashayars تاریخ : سه شنبه 8 اسفند 1396

نقاشی ساختمان خودتان را خودتان انجام بدهید !

چند وقت پیش یکی از دوستام اومده بود پیش منو می‌گفت می خوام خونمو رنگ کنم. و چند نفر نقاش آوردم یه آپارتمان کوچیک داشت می‌گفت: هزینه ای که برای چند روز کار نقاشی خونه من بهم گفتن از درامد یک ماه منم بیشتره و من ندارم و نمی دونم چکار کنم . من بهش گفتم دوست داری با یه مبلغ خیلی کمتر خونتو رنگ کنی. گفت چجوری: گفتم تو می تونی خونتو خودت رنگ کنی.

گفت من بلد نیستم و اونا یه عمر کار کردن و تجربه دارن و این حرفا من بهش گفتم: من اگر بهت تضمین کنم که ظرف چند دقیقه جوری بهت یاد بدم که از یه استا کار ماهر بهتر خونتو نقاشی ساختمان کنی حاضری این کارو بکنی؟

نقاشی ساختمان

خوب بهش یاد دادم و بعد چند روز که پیش من اومده بود و خوشحال بود اعتمادبه‌نفسش بالا رفته بود و می‌گفتش که خانمم جلو دوستاش پوز می‌ده می گه خونمون رو شوهرم رنگ کرده و من خیلی از این قضیه خوشحال شدم.

خیلی وقت‌ها دوستان پیش من میان و می گن ما سرمایه اولیه برای کار کردن نداریم من بهشون می گم: برای کار نقاشی ساختمان شما فقط ۳۰ /۴۰ هزار تومان برای خرید لوازم ندارین! اصلاً نیازی نیست که همونم داشته باشید معمولاً زمانی که یکی برای نقاشی ساختمان می‌ره. همون اول یه مبلغی رو برای تهیه‌ی رنگ می گیره شما می تونید از همون پول لواز اولیه تون رو هم تهیه کنید.

با دیدن این مسائل و برخورد با مشکلات افراد مثلاً: هزینه‌ی زیاد پیدا نکردن آدم مورد اعتماد و خوش‌قول و… منو مصمم کرد. محصولی درزمینهٔ ی آموزش نقاشی ساختمان که در عرض یک ساعت خیلی سریع و به ساده‌ ترین زبان ممکن یاد بگیره که کارهای نقاشی خونشو خودش انجام بده و اون چیزی که خودتون می خوایین رو در بیارین.

نقاشی ساختمان

در مورد هزینه‌ی این دوره باید به گم که من جوری حساب کردم که هر فردی که محصول رو تهیه کرد و فقط در طول عمرش یک‌بار اتاق خودش رو رنگ کنه. چندین برابر این هزینه رو صرف جویی می کنه و زمانی از این کار نتیجه می‌گیرم. که شما لبخند رضایت از نتیجه‌ی کارتون روی لبهاتون نقش به بنده.

آموزش نقاشی ساختمان به زبان ساده که به شما ظرف مدت یک ساعت یاد میده. که کار های نقاشی و رنگ آمیزی خانه ی وتون رو خودتان انجانم بدین. و هزینه های خودتون رو تا یک / پنجم کاهش دهید. .

و درنهایت باید بگم که من به این محصول افتخار می‌کنم و ساخت اون یکی از باارزش‌ترین کارهای زندگی من بود..

نقاشی و رنگ آمیزی

حاصل دوره

شما در عرض یک ساعت یاد می گیرید به راحتی منزل و یا هر محیطی که در نظر دارید رو نقاشی و رنگ آمیزی کنید.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: نقاشی و رنگ آمیزی, نقاشی ساختمان,


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.