نرم افزار انتخاب رشته و تخمین رتبه کنکور
مشخصات و قیمت انواع گوشی های موبایل به همراه امکان خرید آنلاین زیر قیمت بازار

امیدوارم لحظات خوبی در این وب سایت داشته باشید .....

نرم افزار انتخاب رشته و تخمین رتبه کنکور
نویسنده : khashayars تاریخ : چهار شنبه 15 فروردين 1397

نرم افزار انتخاب رشته و تخمین رتبه کنکور

bbjhjjk

در انتخاب رشته دانشگاه، تراز داوطلب مهم است نه رتبه در سهمیه. به همین دلیل هم هست که شانس قبولی در رشته محل های دانشگاه را با تراز قبولی می سنجند نه با رتبه در سهمیه. بنابراین در نرم افزار تخمین تراز موسسه گلینا بزرگ ترین مشکل دانش اموزان را برای تخمین شانس قبولی خود در دانشگاه حل کرده ایم. به این شکل که شما کافیست در ابتدا رشته خود مشخص کنید. به دلیل اهمیت سهمیه و تراز برای داوطلبان کنکور تجربی 95 این امکان را قرار داده ایم که سهمیه خود را نیز مشخص کنند

در نرم افزار تخمین رتبه کنکور می توانید با وارد کردن درصدهای خود تراز احتمالی که در کنکور 96 کسب می کنید رامشاهده کنید. همچنین شما متوجه میشوید با این تراز احتمال قبولی، در چه رشته و محل هایی را خواهید داشت. کنکور آسان است.

این نرم افزار تخمین رتبه توسط تیم تخصصی انتشارات گیلنا برنامه نویسی شده است و در اختیار شما قرار داده شده است تا با در نظر گرفتن مجموعه احتمالات و وارد کردن درصد های مورد نظر خود رتبه ای که ممکن است کسب کنید را برایتان نمایش دهد.

مزیت استفاده از این نرم افزار برای شما داوطلب کنکوری این است که در ایام جمع بندی که سوالات کنکور های سنوات اخیر را تمرین می کنید و خود را در شرایط امتحانی قرار می دهید،بدانید با توجه به درصد های کسب شده در هر سال چه رتبه ای کسب می کردید و به تصوری نزدیک به واقعیت از خود برسید.

از مزایای این نرم افزار برای شما داوطلب کنکوری این است که می توانید با توجه به رشته ی مورد علاقه تان در شهر مورد نظر می توانید هدف گذاری کنید تا در هر درس به چه درصدی نیاز دارید و در برنامه ریزی های مطالعاتی خود بتوانید میزان تلاش برای هر درس را مدیریت کنید.

https://marjakonkour.com/%D9%86%D8%B1%D9%85-%D8%A7%D9%81%D8%B2%D8%A7%D8%B1-%D8%AA%D8%AE%D9%85%DB%8C%D9%86-%D8%B1%D8%AA%D8%A8%D9%87-%D8%A2%D9%86%D9%84%D8%A7%DB%8C%D9%86

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.