دوربین مدار بسته
مشخصات و قیمت انواع گوشی های موبایل به همراه امکان خرید آنلاین زیر قیمت بازار

امیدوارم لحظات خوبی در این وب سایت داشته باشید .....

دوربین مدار بسته
نویسنده : khashayars تاریخ : پنج شنبه 16 فروردين 1397

دوربین مدار بسته

bnmk

مجله ایران سکوریتی با هدف ارائه مطالب تخصصی در زمینه سیستم دوربین های مدار بسته کار خود را آغاز کرد، هدف اصلی ما افزایش میزان آگاهی و توانمندی خوانندگان در حوزه نظارت تصویری می باشد، طیف خوانندگان ایران سکوریتی شامل مشتریان این صنعت، افراد علاقه مند به صنعت امنیت، تکنیسین های نصب، نمایندگان برند های معتبر، دانشجویان و نخبگان صنعت امنیت و IT و بسیاری از افراد دیگر می باشد از این رو ما سعی می کنیم تا در ابتدا با ارائه مطالب بنیادی در صنعت نظارت تصویر خوانندگان را با مفاهیم اولیه سیستم دوربین مدار بسته آشنا کنیم. در ادامه به معرفی مختصر هر کدام از بخش های مجله تخصصی امنیتی ایران سکوریتی می پردازیم.

مبانی دوربین مدار بسته

در یک سیستم مدار بسته، دوربین به عنوان چشم سیستم می باشد، تصاویری که  توسط چشم (دوربین مدار بسته)سیستم  تصویر برداری می شود توسط مرکز کنترل، ضبط می شود. تصویر این دوربین توسط کابل کواکسیال به مرکز کنترل منتقل می شود. انواع سیستم دوربین مدار بسته عبارتند از سیستم های آنالوگ، تحت شبکه یا آی پی و سیستم دیجیتال یا HD می باشد.

سیستم دوربین مدار بسته آنالوگ شامل دوربین، DVR (Digital Video Recorder)، هارد دیسک، کابل کواکسیال، کابل برق و منبع تغذیه می باشد. تصویر دوربین آنالوگ، از طریق کابل کواکسیال به مرکز کنترل منتقل و روی هارد دیسک داخل DVR ضبط می شود.

سیستم دوربین مدار بسته تحت شبکه یا آی پی، شامل دوربین، NVR (Network Video Recorder، کابل شبکه، سوئیچ شبکه و هارد دیسک شبکه می باشد. تصویر دوربین آی پی از طریق بستر شبکه به سوئیچ و سپس به NVR منتقل شده و روی هارد دیسک درون آن ضبط می شود.

سیستم دوربین مدار بسته دیجیتال یا HD( High Definition)، شامل دوربین، DVR، هارد دیسک، کابل کواکسیال، کابل برق و منبع تغذیه می باشد. تصویر دوربین های مگا پیکسل دیجیتال، از طریق کابل کواکسیال منتقل و روی هارد دیسک درون DVR ضبط می شود. این سیستم ها خود به چهار نوع مختلف تقسیم می شوند که در قسمت های دیگر مجله تخصصی ایران سکوریتی، آنها را توضیح خواهیم داد. در این مقاله تنها به ذکر این نکات خواهیم پرداخت که انواع سیستم های HD عبارتند از، سیستم های HD-SDI (High Definition Serial Data Interface)، سیستم های HD-TVI( High Definition Television Line)، سیستم های HD-CVI( High Definition Composite Interface)، و سیستم های AHD( Analog High Definition).

آموزش نصب دوربین مدار بسته

cxcxcx

آموزش نصب دوربین مدار بسته در ساختمان ها , آموزش نصب دوربین مدار بسته در اداره , آموزش نصب دوربین مدار بسته در مهد کودک , آموزش نصب دوربین مدار بسته در پاساژ , آموزش نصب دوربین مدار بسته در مغازه , آموزش نصب دوربین مدار بسته در ورزشگاه , دوره آموزش نصب دوربین مدار بسته , کلاس آموزش نصب دوربین مدار بسته را با قدرت در ایران سکوریتی بگذرانید.

قیمت دوربین مدار بسته

cvcvcv

امنیت ساختمان امری مهم و حیاتی است. صاحبان کسب و کارها و ساکنان خانه باید به امنیت ساختمان تجاری و مسکونی خود اهمیت بدهند. یکی از معمول ترین و موثر ترین روش ها برای حفظ امنیت، خرید و نصب دوربین مدار بسته است. نصب دوربین مدار بسته باعث می شود ساکنین ساختمان احساس امنیت و آرامش بیشتری داشته باشند. دوربین مداربسته به صورت پیوسته و 24 ساعته بر فضای داخلی و بیرونی ساختمان نظارت می کند. آسیب مالی که در اثر سهل انگاری ممکن است اتفاق بیفتد، بسیار بیشتر از هزینه ای است که برای نصب دوربین مدار بسته در ساختمان صرف می شود. اگر در اثر این سهل انگاری، آسیب جانی اتفاق بیفتد، غیر قابل جبران خواهد بود. از این رو تهیه و نصب دوربین مدار بسته در همه ساختمان ها توصیه می شود. در این مطلب نکاتی مهم و کاربردی را در رابطه با قیمت دوربین مدار بسته بیان می کنیم.

قیمت دوربین مدار بسته برای منزل , قیمت دوربین مدار بسته برای مغازه , قیمت دوربین مدار بسته برای اداره , قیمت دوربین مدار بسته برای شرکت تقسیم بندی دیگری نیز برای دوربین مدار بسته وجود دارد و آن تقسیم بندی بر اساس کیفیت تصویر ضبط شده است. از این نظر دوربین مدار بسته به 4 دسته کلی “آنالوگ”، “اچ دی”، “فول اچ دی” و “های فول اچ دی” تقسیم بندی می شوند. واضح است که هر چه کیفیت تصویر بیشتر باشد، قیمت دوربین مدار بسته افزایش می یابد. قیمت پک دوتایی دوربین مدار بسته آنالوگ، HD و FULL HD و HIGH FULL HD به ترتیب 583000، 833000، 923000 و 1083000 تومان می باشد.

در این مطلب، فاکتورهای تاثیرگذار در قیمت دوربین مدار بسته مطرح شدند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: دوربین مدار بسته,


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.