دوربین هایک ویژن , رک دیواری و قیمت رک و تجهزات شبکه
مشخصات و قیمت انواع گوشی های موبایل به همراه امکان خرید آنلاین زیر قیمت بازار

امیدوارم لحظات خوبی در این وب سایت داشته باشید .....

دوربین هایک ویژن , رک دیواری و قیمت رک و تجهزات شبکه
نویسنده : khashayars تاریخ : پنج شنبه 16 فروردين 1397

دوربین هایک ویژن , رک دیواری و قیمت رک و تجهزات شبکه

bjkll

امروزه شبکه های کامپیوتری و تجهیزات شبکه در سازمان ها و نهادهای بزرگ و کوچک به قدری توسعه یافته اند و به حدی با فعالیت های روزمره حجم عظیمی از کاربران عجین شده اند که دیگر تصور سازمانی بدون شبکه و تجهیزات شبکه، تصوری محال است.از همین رو شبکه ها و سرویس ها و خدماتی که از طریق آن ها به کاربران ارائه می شود به موضوع مهمی بدل شده است: یعنی سازمان های جدید در پی بنا نهادن شبکه هایی با کارایی مناسب و بستر قوی هستند و سازمان های قدیمی تر به دنبال ارتقاء یا بهینه سازی شبکه و تجهیزات شبکه پسیو و اکتیو موجود خود هستند، بیش از بیست سال قبل، مدیران پرشیا سیستم با درک اهمیت این موضوع، گام در راهی نهادند که از بطن آن شرکت توسعه داده های ارتباطی پرشیا سیستم (D.D.C Persia) زاده شد.

رک دیواری

kllkjuyt

از عمومی ترین تجهیزات زیر ساخت شبکه های کامپیوتری ، رک شبکه می باشد . رک شبکه محفظه فلزی است که جهت نگهداری و محافظت از تجهیزات مختلف شبکه مانند کابل ، سوئیچ ، پچ پنل ، سرور ،تجهیزات مخابراتی، ups  و … مورد استفاده قرار می گیرد.  رک ها بر حسب نوع نصب به دو گروه اصلی زیر تقسیم می شوند : رک ایستاده و رک دیواری : این گروه از رک ها همانطور که از نامشان مشخص است، قابل نصب روی دیوار می باشند و بیشتر برای شبکه های کوچک و یا قسمتی از یک شبکه بزرگ ( با توجه به نقشه شبکه و توپولوژی انتخابی ) مورد استفاده قرار می گیرند. برند equip  از سال ۱۹۹۸ توسط شرکت Digital Data Communication  آلمان در شهر دورتموند آلمان به بازار معرفی شد . محصولات DDC  تولید شده با این نام تجاری در برگیرنده انواع لوازم جانبی شبکه و تجهیزات پسیو آن می باشد که در شعبه های این شرکت در ۱۸ کشور دنیا بازار فروش  مناسبی را دارد . رک دیواری از مواردی است که بسیار در محیط هایی همچون استفاده از رک دیواری آشپزخانه ها , رک دیواری کافی شاپ , رک دیواری اداری , رک دیواری رستوران , رک دیواری شرکتی , رک دیواری مغازه اشاره کرد.

قیمت رک

nm,.

برند ای کوییپ بر پایه توسعه محصولات و مدیریت کیفیت کالاها و همچنین تنظیم مستمر این محصولات با نیازهای روزبازار جهانی استوار است . شرکت پرشیا سیستم با پشتوانه سابقه برند ای کوییپ در بازار ایران در محصولات Passive و همچنین واردات سرور ، استاده و دیواری در این مدت و ایجاد رزومه ای قابل قبول برای این محصول بر آن شد که از سال ۱۹۳۱ با همکاری برترین تولید کنندگان در بخش مکانیک خود و همچنین ثبت نام تجاری equip  در ایران و هماهنگی با DDC  آلمان و تحت لیسانس این کمپانی تولید و گروهی از رک ها را هم به صورت Indoor و هم  Outdoor آغاز نمایید . انواع رک دیواری , رک ایستاده , رک آزمایشگاهی , تجهیزات رک شبکه و خدمات مشاوره و اجرای پروژه های پسیو شبکه از جمله فعالیت های این مجموعه می باشد. ما بهترین کیفیت و بهترین قیمت رک را در ایران ارائه میدهیم. قیمت رک به بسیاری عوامل بستگی دارد یکی از آنها نوع جنس استفاده شده در ساخت رک است، ما با برتین تجهیزات روز دنیا و برتین متریال تولید رک میکنیم قیمت رک بالا بستگی به نوع ساخت نیز دارد یکی دیگر از عوامل بالا بودن قیمت رک می توان به شیوه تولید و خط تولید اشاره کرد که قیمت رک را افزایش می دهد.

دوربین هایک ویژن

jkl

شرکت هایک ویژن یکی از بزرگ ترین تولید کنندگان محصولات و راه حل های نظارت تصویری به ویژه دوربینهای مدار بسته در دنیا است که با داشتن فناوری و تخصص در طراحی و ساخت دوربین های مدار بسته همواره از شرکت های نوآور و پیشرو بوده است.سامانه دوربین هایک ویژن ، از اجزای متعددی تشکیل شده است که می توان به طور کلی به دوربین و مرکز کنترل ضبط تصاویر اشاره نمود. امروزه این سامانه بطور روز افزون در حال پیشرفت و فراگیر شدن در دنیا می باشد. هدف کلی از بکارگیری سامانه دوربین مدار بسته بطور کلی به دو شاخه مهم تقسیم می شود. رویکرد نظارتی: با توجه به کیفیت بالای تصاویر دوربین هایک ویژن و پیشرفت روز افزون تکنولوژی، از این سامانه جهت نظارت بر عملکرد افراد و یا روند یک کار در یک کارخانه و… می توان استفاده کرد. لازم به ذکر است که این مهم می تواند اطلاعات مهمی جهت اتخاذ تصمیمات مدیریتی در اختیار مدیران قرار دهد. رویکرد حفاظتی امنیتی: ماموریت اصلی این سیستم، در اختیار قرار دادن دید همیشگی از نقاط حیاتی یک مکان جهت پیشگیری از وقوع هرگونه تهدید می باشد. لذا سامانه دوربین هایک ویژن ، با ارائه راهکارهای هوشمند تصویر برداری این چالش مهم را بصورت تقریبا کامل حل می کند.با توجه به این مهم که سامانه دوربین مدار بسته در حالت کلی از دوربین و مرکز کنترل ضبط تشکیل شده است.سبد محصولات کامل دوربین هایک ویژن با تنوع قیمتی گوناگون و بر اساس مشخصات فنی مختلف دست مشتری را در انتخاب یک سیستم مدار بسته مناسب به لحاظ قیمتی جهت برآورده کردن نیازهای امنیتی و نظارتی، باز می گذارد.شرکت پرشیا سیستم هم اکنون نماینده دوربین هایک ویژن در ایران است و تمامی راهکارهای جامع آن را در پروژه های مختلف اجرا می نماید.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: دوربین هایک ویژن,


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.