چگونه دکوراسیون داخلی اداری شیک داشته باشیم؟
مشخصات و قیمت انواع گوشی های موبایل به همراه امکان خرید آنلاین زیر قیمت بازار

امیدوارم لحظات خوبی در این وب سایت داشته باشید .....

چگونه دکوراسیون داخلی اداری شیک داشته باشیم؟
نویسنده : khashayars تاریخ : پنج شنبه 16 فروردين 1397

چگونه دکوراسیون داخلی اداری شیک داشته باشیم؟

xxzx

دکوراسیون داخلی و اجرای آن تخصص شرکت مهندسین و مشاوره اسپو  است. که با ۱۵ سال سابقه در زمینه های طراحی دکوراسیون داخلی شامل: طراحی داخلی بیمارستان , دکوراسیون داخلی مطب و طراحی داخلی کلینیک ، طراحی داخلی دندانپزشکی ، دکوراسیون داخلی منزل ، دکوراسیون اداری ، ساخت و بازسازی معماری ، سازه و همچنین تاسیسات الکتریکی و مکانیکی فعالیت داشته و با در اختیار داشتن شرکت دیگری با نام مبتکر بهین تجربه و کارخانه تولید مصنوعات چوبی، فعالیت خود را گسترش داده و در این سال ها افتخار همکاری با سازمان های دولتی و خصوصی در داخل و خارج کشور را دارد.

dsdsd

این شرکت با تکیه بر دانش روز در زمینه دکوراسیون داخلی و همچنین کادر مجرب و متخصص با هدف توسعه دانش معماری در ایران تاسیس و فعالیت خود را به شکل تخصصی در حوزه دکوراسیون داخلی و اجرای آن از صفر تا صد به عهده دارد ، مشتری مداری سر لوحه کار این مجموعه بوده و رضایت مشتریان ما گواه این حرف است .

xzxz

اسپو در تلاش است با ایجاد پایگاه دانش و آموزش علاقمندان به این حوزه تمام تلاش خود را برای پیشرفت علم معماری در ایران  انجام دهد ، همچنین سعی بر آن داریم با تولید محصولات دانش بنیان در زمینه دکوراسیون داخلی در بهبود محصولات با کیفیت و با بومی قدمی نو بر داریم، محصولاتی های تک که در مصارف درمانی ، مسکونی ، تجاری و اداری سادگی ، زیبایی ، تنوع و ماندگاری را به ارمغان آورد.

xzxzxzx

از اینکه تجربیات خود را در قالب مستندی علمی و مقالاتی تخصصی در حوزه های دکوراسیون داخلی، طراحی و اجرا و به سمت و نظر علاقمندان این حوزه قرار دهیم مجله معماری اسپو را به شکل آنلاین ایجاد کرده و امیدواریم علاقمندان به موضوعات مختلف این رشته از آن بهرمند گردند.

zxzxzx

طراحی داخلی بیمارستان بخاطر مقیاس و اندازه بزرگ آنها، لزوما امری پیچیده نیست. چیزی که طراحی داخلی بیمارستان را پیچیده می کند، عملکرد های پیچیده به همراه تداخل علوم مختلف نظیر علوم پزشکی، فنی مهندسی و روانشناسی است. علومی که روز به روز در حال تغییر و تکامل می باشند. نکاتی که الزام طراحی یک بیمارستان نوین هستند، سازماندهی فضایی مناسب، فرم مناسب، توجه به بستر و سایت مجموعه، اصول ایمنی ، دیدهای درون و بیرون بنا و فضاهای سبز، نور پردازی ، رنگ آمیزی و انتخاب متریال مناسب است. توجه اصولی به این ویژگی ها، در طراحی فضایی که حس آرامش بیشتری برای مراجعین داشته باشد، بسیار اثر گذار است.

cfbgrg

امروزه، فضاهای درمانی بویژه بیمارستان ها در ایران . برخی نقاط جهان ، از طراحی داخلی مناسبی برخوردار نیستند. حجم های سلب که در دل خود راهروهایی تاریک و بعضا ترسناک دارند. بیمارستان ها و مراکز درمانی همواره از فضاهایی بوده اند که برای هرکسی موجب آزار و ناخوشایند هستند. هیچ کس دوست ندارد مسیرش به چنین مکان هایی بیفتد، زیرا نشانه ای است از درد و بیماری. با این وجود این واقعیت انکارناپذیر وجود دارد که هر کدام از ما ممکن است به خاطر خودمان یا نزدیکانمان مدتی را در این فضا سپری کنیم. فراتر از بیماران که شاید فقط مدت اندکی را در این فضاها بگذرانند، پزشکان و پرستاران و کارمندان این مراکز بخش عظیمی از وقت خود را در بیمارستان ها و مراکز درمانی به سر می برند. پس شایسته است تا جایی که می شود و از طریق طراحی داخلی بیمارستان این مکان ها را از نظر احساسی برای کاربران آنها تعدیل کرد.

hgfhgfhtg

شرکت فنی مهندسی اسپو در حوزه معماری و دکوراسیون درمانی شامل: طراحی داخلی بیمارستان ، دکوراسیون داخلی مطب و طراحی داخلی کلینیک ، طراحی داخلی دندانپزشکی ، به عنوان بزرگترین برند این حوزه شناخته شده و با داشتن مهندسین و متخصصین خبره و با بیش از ۱۵ سال سابقه در زمینه طراحی و اجرای دکوراسیون مراکز درمانی فعالیت دارد.

gfftg

این مجموعه با تکیه بر تجارب گذشته و تخصص و توانایی کارشناسان و با رویکرد نوآوری در صنعت ساختمان در جهت حفظ و حمایت از سرمایه گذاری کارفرما با در نظر گرفتن مجموعه مباحث فنی و تخصصی و ضوابط و آئین نامه ها و مقررات فنی ساخت و ساز از سوی سازمان نظام مهندسی- سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور- وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و کلیه نشریات مرتبط در جهت جذب مشتری، باقی ماندن در بالاترین سطح کیفیت و رقابت، اخذ بالاترین گواهینامه ها و استاندارد ها و ارزشیابی های مربوطه از طرف سازمان های ذیصلاح، کاهش هزینه ها، کاهش تنش های انسانی و ایجـاد محیط دلـنشین و چشم نواز هدف گذاری شده است.

xzxzx

با اسپو در ارتباط باشید تا با برترین مشاورین خود بهترین راهکارهای  تخصصی در حوزه معماری و دکوراسیون درمانی شامل: طراحی داخلی بیمارستان ، دکوراسیون داخلی مطب و طراحی داخلی کلینیک ، طراحی داخلی دندانپزشکی  را به شما ارائه کنیم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: دکوراسیون داخلی اداری,


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.