چگونه میتوان به پرورش و تولید بلدرچین پرداخت
مشخصات و قیمت انواع گوشی های موبایل به همراه امکان خرید آنلاین زیر قیمت بازار

امیدوارم لحظات خوبی در این وب سایت داشته باشید .....

چگونه میتوان به پرورش و تولید بلدرچین پرداخت
نویسنده : khashayars تاریخ : پنج شنبه 30 فروردين 1397

چگونه میتوان به پرورش و تولید بلدرچین پرداخت

بلدرچین از جمله منابع پروتئینی است که آرام آرام جای خود را در سفره های ایرانی باز می کند و تولید آن در کشور روز به روز افزایش می یابد. ویژگی های استثنایی بلدرچین و سودآوری تولید آن موجب جلب توجه پرورش دهندگان طیور شده است.

پرورش بلدرچین از جمله حوزه‌های جدید در صنعت کشاورزی است که در سال‌های اخیر توجه خوبی به آن شده است.

شعار رشد اقتصادی چین “بیائید هر خانه را کارخانه کنیم”

برای شروع پرورش بلدرچین تنها یک مکان کوچک (انباری، اتاق، زیر زمین) به مساحت 3*4 (12 متر مربع) در خانه خودتان کافیست.

بدون اینکه روزانه وقت زیادی از شما بگیرد. (در حد 40 دقیقه در روز)

در کنار شغل اصلی خود با صرف هزینه بسیار اندک و وقت بسیار کم درآمد بالایی داشته باشید.

شما می توانید در یک مکان کوچک پرورش بلدرچین را چه به صورت گوشتی و چه به صورت تخمگذار آغاز کنید و از سود اقتصادی خوب آن بهره مند شوید.

آموزش پرورش بلدرچین

از تعداد کم شروع کنید! شما در یک اتاق 12 متری حدود 800 بلدر چین را میتوانید پرورش دهید. بلدرچین ها در قفس های مخصوص بلدرچین تخمگذار نگهداری می شوند.

قیمت فروش هر تخم بلدرچین برای شما حدودا 75 تومان می باشد این در صورتی است که هر بلدرچین روزانه 30 گرم دانه به قیمت 15 تومان می خورد. (با فرض دانه کیلویی 500 تومان) یعنی هر تخم بلدرچین 60 تومان سود خالص است

با یک انباری 12 متری (3*4) شروع می کنیم.

تعداد 8 قفس 5 طبقه درآن جای میگیرد

در هر قفس 165 بلدرچین می باشد که جمعا 1300 بلدرچین خواهید داشت. توجه داشته باشید اگر به راهنمایی های ما و توجه داشته باشید از قفس های استاندارد استفاده کنید بالای 95 درصد بلدرچین ها تخم گذاری میکنند. یعنی بالاتر از 1200 تخم بلدرچین در روز.

شما با بسته بندی های شکیل تخم بلدرچین و داشتن لیبل می توانید هر بسته 12 تایی تخم بلدرچین را به قیمت 1000 تومان به مرغ و تخم مرغ فروشی ها و سوپر مارکتها بفروشید. البته قیمت برای مصرف کننده 1200 تومان است.

از هر 1000 تومان که شما به فروش می رسانید 100 تومان خرج بسته بندی می شود و 900 تومان برای شمامی ماند.برای هر تخم بلدرچین 15 تومان هزینه دانه را کم کنید و سود خالص خودتان را با دست کم 1200 تخم بلدرچین در روز حساب کنید. و این نسبتا در آمد خوبی برای یکی از مشاغل خانگی می باشد.

قفس هایی که باید بدین منظور استفاده کرد

سیستم قفس های بلدرچین طوری طراحی شده است که به دلیل چند طبقه بودن جای خیلی کمی میگیرد.

** دقت نمایید که قفس های پرورش بلدرچین از استاندارد های خاصی برخوردار هستند که اگر این استاندارد ها رعایت نشود، راندمان کار پرورش بسیار پایین آمده و حتی در بعضی مواقع با شکست روبرو خواهد. بنابراین به شما توصیه میکنیم قفس های خود را فقط از شرکت های معتبر تهیه نمایید که پیشنهاد ما به شما تهیه قفس از کارخانه پرآور صنعت بزرگترین تولید کننده قفس بلدرچین ، قفس کبک، قفس مرغ ، قفس قرقاول و... میباشد.
شماره تماس کارخانه پرآور  : 05144417200        وبسایت کارخانه پرآور : paravar.ir

دانخوری ها بیرون از قفس تعبیه شده و حدودا 20 دقیقه زمان در هر وعده برای دانه دادن به بلدرچین ها کافی می باشد. (2 وعده در روز)

سیستم آبخوری قفسها مجهز به نیپل فنجان دار است که به طور اتوماتیک پر از آب می شود. در این سیستم نهایت بهداشت رعایت شده و از شیوع بیماری جلوگیری می کند. شما با این سیستم آبخوری پیشرفته جلوی 80 % از بیماری هایی که از طریق ظرف آب کثیف و مانده منتقل می شود را می گیرید. از مزایای دیگر این سیستم آبخوری این است که هیچگاه زمانی صرف آب دادن به بلدرچینها نمی کنید به طور اتوماتیک با مصرف هر قطره آب دوباره فنجان پر میشود.

در طراحی این قفسها شیبی لحاظ شده است که به محض اینکه بلدرچین تخم می گذارد تخم ها به بیرون از قفس هدایت شده و به داخل مخزن تخمگذاری می آید و شما نیز مجبور نیستید درب قفس را باز کرده و تخمها را از درون قفس جمع کنید.

کف قفس ها توری خاصی وجود دارد که فضولات بلدرچین ها از داخل سوراخهای آن بیرون می آید و در سینی مخصوص جمع آوری فضولات که زیر هر قفس وجود دارد می ریزد. با این حساب هیچگاه زیر پاهای بلدرچین کثیف و آلوده به میکروب نمی باشد و همیشه تمیز است و جلوی یکی از عوامل مهم بیماری زا در طیور که تجمع میکروب زیر پاهای آنان است را می گیرد.

فقط کافی است هر چند روز یکبار سینی فضولات را تخلیه نمایید. با این حال باور کنید که اگرآن انباری کنار اتاق خود شما نیز باشد هیچگاه بویی از بلدرچین شما را آزار نمی دهد.

شما حتی یک بار نیز نیاز ندارید که درب قفس را باز کرده و آب و دانه بدهید یا تخم ها را جمع کنید.

بازاریابی برای فروش

با قراردادن پوستر ها و تبلیغات در مغازه ها به مشتری انگیزه خرید بدهد.گذاشتن کالا برگهایی در داخل بسته تخم بلدرچین که خواص کامل تخم و گوشت بلدرچین را به مشتری معرفی کند بسیار تاثیر گذار است. (نگران نباشید قیمت این کالا برگها که 1/8 برگه A4 می باشد حدودا 5 الی 6 تومان میشود) ولی در عوض فروش شما را بی نهایت بالا می برد.

بازار فروش در کسب و کار پرورش بلدرچین

قیمت فروش هر کیلو گوشت بلدرچین نسبت به مرغ 3 الی 3.5 برابر است و همیشه در بازار متقاضی دارد به دلیل خواص دارویی و خوشمزگی این گوشت لذیذ.

گوشت بلدرچین نسبت به تخم آن از بازار فروش کمتری برخوردار است و همچنین سود آن از فروش تخم بلدرچین کمتر است. پس بهتر است روی پرورش بلدرچین تخم گذار سرمایه گذاری کنید چون هم سود خوبی نسبت به زمان و وقت گذاشتن شما دارد هم دردسر آن بسیار کمتر است. در کل هیچ مشکلی برای فروش تخم بلدرچین وجود ندارد و همیشه مشتریان آماده به خرید نقد هستند.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.