بهترین سایت برای دانلود برنامه و بازی های اندروید کجاست؟
مشخصات و قیمت انواع گوشی های موبایل به همراه امکان خرید آنلاین زیر قیمت بازار

امیدوارم لحظات خوبی در این وب سایت داشته باشید .....

بهترین سایت برای دانلود برنامه و بازی های اندروید کجاست؟
نویسنده : khashayars تاریخ : پنج شنبه 30 فروردين 1397

بهترین سایت برای دانلود برنامه و بازی های اندروید کجاست؟

با توجه به گسترش اندروید در میان کاربران ایرانی و سوق کاربران موبایلی به اپلیکیشن های قوی تر و حرفه ای تر،  سایت اندرویدینا.نت در سال 1390 به عنوان یکی از قدیمی ترین سایت های  اندروید (Android) در ایران پا به عرصه قدم نهاد تا از این بازار سهم داشته و همچنین پا به پای گوگل پلی و مارکت های جهانی جلو آمده و تحول شگرفی را در دنیای اپلیکیشن های اندرویدی به وجود اورده است.
سایت اندرویدینا که به عنوان یکی از قدیمی ترین سایت با محتوای اندرویدی میباشد ، به وسیله فراهم سازی بستری کاملا کاربر پسند در کنار همه کاربرانی که در جستجوی نرم افزار و برنامه اندرویدی یا بازی (گیم) اندروید و… هستند باشد و کاملا برایشان در این زمینه سرگرمی و علمی یاری رسان باشد.

به احتمال خیلی قوی پس از تهیه یک گوشی یا تبلت اندرویدی، یکی از دغدغه ‌های کاربران پیدا کردن برنامه اندروید و همچنین بازی اندروید مطابق با نیاز و علاقه آن‌ها و البته متناسب با کشش دستگاه‌شان است.
ویژگی که سایت اندرویدینا رو از سایر سایت های اندرویدی متمایز میکنند در کنار داشتن ارشیو عظیم بازی ها و برنامه های اندروید بیش از 8000 بازی و برنامه ، جستجو گر پیشرفته آن است بدون گذاشتن وقت اضافی می توانید هر چیزی را به سادگی و در دسته بندی های مشخص و راحتتر پیدا کنید و دانلود  نمایید .

وبسایت اندرویدینا که یکی از برترین مراجع اموزشی نقد و بررسی و همچنین دانلود برنامه و بازی‌های اندرویدی است به تازگی نسخه جدید پوسته خود را ارائه داده است که همزمان با آن از صفحه جستجوی پیشرفته اپلیکیشن و بازی‌ها اندرویدی رونمایی کرده است.

این جستجوگر با ارائه بیش از ۱۰ پارامتر مختلف به شما در پیدا کردن موارد زیر یا ترکیبی از آن‌ها کمک می‌کند:

یافتن بازی‌ها و برنامه ‌های متناسب با نسخه اندروید گوشی شما
پیدا کردن برترین اپلیکیشن و بازی‌ها بر اساس امتیاز کاربران یا امتیاز گوگل پلی
دسترسی به بازی‌های مورد علاقه در دسته خاص و نیازمند اینترنت و فایل دیتا (یا عدم نیاز به آنها)
مرتب سازی اپ و گیم‌ها بر اساس امتیازدهی یا بازدید یا تاریخ به‌روزرسانی
یافتن اپلیکیشن‌های نیازمند روت (یا عدم نیاز به روت)
و…

در سایت اندرویدینا براحتی میتوانید جدید ترین برنامه های اندروید و جدید ترین بازی های اندروید اعم از پرطرفدارترین و بهترین بازیها از جمله  بازی های دیتا دار و بازی های ورزشی ، اکشن و جنگی ، مسابقه ای، استراتژیک و انلاین با کیفیت اچ دی ، (hd)از قدیم تا الان که برای سیستم عامل اندروید منتشر گردیده و حتی نرم افزار ها و بازی های اندروید جدید و… که پولی بوده اند را می توانید به سادگی و  با لینک مستقیم و رایگان دانلود کنید. اندرویدینا بستری را فراهم ساخته است که در آن کاربران به سادگی می توانند از بخش های مختلف سایت مانند بخش های  دانلود بازی اندروید و  دانلود برنامه اندروید و … را در دسته بندی های کامل و مشخص استفاده کنند و از آن لذت ببرند
شما میتوانید لیست انبوهی از بهترین های پلی استور را هم اکنوندر کمترین زمان و با بالاترین سرعت از اندرویدینا دریافت نمایید.
در اندرویدینا اپلیکیشن های محبوب چون دانلود تلگرام telegram  رسمی و غیررسمی همچون دانلود موبوگرام اخرین نسخه و بروز ترین و  دانلود اینستاگرام  instagram اصلی و هم چنین اینستاگرام پلاس وپیشرفته  و توییتر اندروید و فیسبوک اندروید را سریعا اپدیت نمایید.

با اندرویدینا بروز ترین باشید



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.