راهنمای کامل خرید گل
مشخصات و قیمت انواع گوشی های موبایل به همراه امکان خرید آنلاین زیر قیمت بازار

امیدوارم لحظات خوبی در این وب سایت داشته باشید .....

راهنمای کامل خرید گل
نویسنده : khashayars تاریخ : دو شنبه 7 خرداد 1397

راهنمای کامل خرید گل

خوب امروز تصمیم گرفتید که عشق اتون رو سورپرایز کنید و چی بهتر گل میتونه این کارو انجام بده؟ خیلی ساده به نظر میاد تا زمانی که وارد گل فروشی میشید و با برج های بزرگی از انواع و اقسام گل ها روبرو میشین (که اکثرا اسم های عجیب و غریب دارن که تا به حال هیچ جا نشنیدین). در حالی که شما سعی میکنید رنگ مورد علاقه عشق اتون رو به یاد بیارین از خودتون میپرسین چرا این ها اینقدر گرون هستن وقتی قرار نیست دو هفته بیشتر عمر کنن!

وقتی صحبت از خرید گل میشه توی ۹۹.۹۹ درصد مواقع تنها چیزی که به در میخوره آزمون و خطاست! واقعا همینطوره که شما میگردین و گلی که از بقیه زیباتر و شاداب تر به نظر میاد و چشم اتون رو میگیره برمیدارین. به همین سادگی.

ولی اگه هنوز توی این جور مسائل تجربه کافی کسب نکردین یا میخواین یه چیز شگفت انگیز انتخاب کنین همراه من بیاین تا بهتون نشون بدم این کار در عین پیچیدگی چقدر میتونه ساده باشه.

 

چه زمان هایی باید گل بخریم

ساده میگم: "هر چه بی مناسبت تر، با ارزش تر"

اصلا نمیخواد روز خاصی رو برای هدیه دادن انتخاب کنید. اگر امروز وقت ندارین فردا، اگر نه پس فردا. شما هیج نیازی به یه دلیل خاص برای خرید گل ندارید به غیر از اینکه: "امروز این گل ها رو دیدم و زیبایی اون ها من رو یاد تو انداخت". بوووم، زدید به هدف حالا اگر میخواید یه امتیاز اضافه هم بگیرید یه حرکت کوچیک لازمه؛ شکلات یا عروسک خرسی . قلب اون دیگه فقط واسه شماست :)

چه گلی بخریم

اولین جوابی که به ذهن هر کسی میرسه؛ گل رز. خوب در اینکه رز پادشاه گل هاست شکی نیست. ولی بدونید که در عین قشنگی خارق العاده اش همه این این گل رو میخرن. منظورم اینه که خلاقیت کجا رفته. اگر میخواید واقعا خاص باشید گل های دیگه رو هم باید در نظر بگیرید. اینجاست که فرق شما با خریدار گل عادی مشخص میشه.

نکته کنکوری : اگر از سلیقه عشق اتون مطمئن نیستید که ایا به غیر از رز گل دیگه ای رو میپسنده یا نه اصلا خطر نکنید و همون رز رو بگیرید.

خوب اگر قراره همیشه رز نگیریم پس چه گلی بگیریم؟

بر اساس داده ها محبوب ترین گل بعد از بعد از گل رز، لاله است. لاله خیلی زیباست و اما بسیار کمیاب به همین خاطره که من این گل رو پیشنهاد نمیکنم. گل هایی که بعد لاله هستن به ترتیب مریم، میخک ، فرزیا ، داودی و انتاریوم هستن. هر کدوم از این گل ها به دسته های زیادی تقسیم میشن و یکی از مزیت های این گل ها نسبت به رز ماندگاری بسیار بالاتر و عطر خیلی خوبی که دارن. [طی این چند سالی که مشغول کار گلفروشی هستم هیچوقت تا به حال ندیدم که گل رز عطر داشته باشه و نمیدونم چرا همه رز رو بو میکنن. اگر هم دیدید گل رز  عطر داره اون رو به صورت دستی روش اسپری کردن].

از کجا گل بخریم

قبل از جواب دادن به این سوال باید یه نکته ی خیلی خیلی مهم رو مد نظر داشته باشین؛ اون هم اینه که توی مناسبت های خاص (روز مادر و ولنتاین) به هیج عنوان گل نگیرین چون به احتمال ۹۰ درصد گل بی کیفیت با قیمت فضایی گیرتون میاد. راه حل اسون اینه که گل اتون رو از دو سه روز قبل از یه وبسایت یا اپلیکیشن سفارش گل مثل فروشگاه اینترنتی گل و هدیه بلومن سفارش بدید تا قیمت های فضایی پرداخت نکنید. سفارش آنلاین گل همیشه یه راه حل خوبه به علاوه اینکه دیگه دردسر ترافیک و شلوغی گل فروشی ها رو ندارید و رایگان براتون میارن پشت در خونه. راه حل سخت تر هم اینه که گل رو از دو سه روز قبل از یه گل فروشی بخرین و بزارین توی یخچال [ضمانت میکنم که تا ۶ روز عین روز اول بمونه]. اگر هم میخواین خودتون گل ها رو تزیین کنید و یا گل ها رو به صورت عمده بخرین دوتا بازار عمده گل فروشی محلاتی و امام رضا بهترین گزینه ها هستن. در آخر باز هم تاکید میکنم دو سه روز قبل از یه مناسبت خاص به فکر سفارش گل اتون باشید

خرید گل



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.